sobota, 11 kwietnia 2015

Pisałam już, że Konstancin-Jeziorna to cudowne miasto?

Park Zdrojowy, tężnia, bajki i teatrzyki dla dzieci w domu kultury, wiele wspaniałych kulturalnych wydarzeń, piękna architektura, cudny klimat małego miasta to właśnie Konstancin-Jeziorna.
Właściwie wszyscy się tu znają, bardzo ale to bardzo dobre miasto do mieszkania. Zakochałam się w Konstancinie od pierwszego wejrzenia i nie wyobrażałam sobie, że w innym miejscu kupię mieszkanie. 
Dawno chodzi mi po głowie, by robić z dziećmi z włóczki lub filcu herb Konstancina- Jeziornej. Myślę, że dzisiejszy wieczór właśnie wypełnimy takim kreatywnym zajęciem.
Moje dzieci uwielbiają takie prace ręczne, choć zdarza się nam sprzeczać podczas prac, bo w domu pełnym indywidualistów tak już być musi. Zawsze jednak coś tam z naszych wspólnych prac wynika. Zobaczymy co dziś nam wyjdzie?

zdjęcie herbu: źródło Wikipedia
I jak? Podoba się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)