poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Kawinka i kakao, smak dzieciństwa :)



Wychowałam się w domu pełnym ciepła i miłości. W domu w którym nigdy nie było przepychu, rodzice wychowywali nas bardzo skromnie, ale nauczyli nas wielu wspaniałych rzeczy. Tata choć dużo pracował zawsze miał dla nas czas, a Mama bardzo o nas dbała. Wspomnę, bo to istotne że mam siedmiu braci i trzy siostry i od razu odpowiem na pytanie, tak wszyscy z jednego ojca i mamy! :) 
Moja wspaniała i duża rodzina to mój największy dar jaki dostałam od Swoich Rodziców. Dlaczego ten post nazwałam kawinka i kakao, smak dzieciństwa? Moja mama piekła chleb dla całej rodziny, a w soboty piekła bułkę słodką z makiem i cukrem na wierzchu.... cudo smak. Zawsze w niedzielę rano robiła nam wszystkim kakao i jedliśmy z bułką. A kawa inka, nazwa nasza rodzima domowa to kawinka, piliśmy jej jako dzieci hektolitry, do dziś picie kawinki przypomina mi dzieciństwo. 
Na zdjęciu kubraczek na kubek idealny na kawinkę i kakao...
Życzę wszystkiego dobrego na dalszą część świętowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)