czwartek, 14 maja 2015

Eco antyperspirant

Hej,

Kochani, jestem osobą, która jak każdy lubi wygodę, ale jak już wiecie lubię być eco oraz staram się żyć zdrowo. Dużo się mówi na temat szkodliwości antyperspirantów i dezodorantów, postanowiłam więc przyjrzeć się temu problemowi bliżej. Poczytałam trochę w necie i ze zgrozą odkryłam ze antyperspiranty to po prostu trucizna. Polecam stronę Akademia Witalności, tam dużo informacji na ten temat. Okazuje się jest prosty sposób by nie rozsiewać niemiłych woni i jednocześnie nie truć siebie i środowiska, ba nawet więcej wzbogacić swój organizm o magnez i to wszystko za grosze. Nie wierzycie? Oto dowody: 
Kupiłam w sklepie Produkty naturalne Lawenda sól Epsom, zwaną też gorzką lub magnezową za jedne 17 zł za op.1 kg i zrobiłam z garści soli i 200 ml wody roztwór, który wlałam do butelki ze spryskiwaczem. Mówiąc bardziej profesjonalnie roztwór ma być 1:1 lub 2:1 (dwie części wody na jedną część soli).
Aplikując sobie ten roztwór wzbogacasz swój organizm o magnez, który jest wchłaniany przez skórę pod pachami. Antyperspirant kosztował mnie tak małe pieniądze, że mój humanistyczny umysł tego nie policzy, ale spróbuję- obstawiam koszt za butelkę 200 ml-  40 groszy. Tak wiem co powiecie, przecież kupiłam sól za 17 zł więc mój koszt to właśnie tyle, bo przecież nie zużyję tej soli i się zmarnuje.  Otóż to nie koniec niespodzianek, sól Epsom można wykorzystać na kilkanaście sposobów. W internecie jest mnóstwo wzmianek na ten temat: maseczki do włosów i twarzy, na ugryzienia komarów, do zraszania kwiatków by pozbyć się robaków, odstrasza ślimaki z ogrodu, dodawać można do kąpieli i robić peeling, można też czyścić płytki w łazience i fugi i jeszcze kilka innych zastosowań. Odsyłam do Akademii Witalności.
Dobra, teraz najważniejsze- czy działa antyperspirant?
Moje doświadczenia są takie:
Sucha przyjemna skóra oraz brak nieprzyjemnego zapachu, nawet w sytuacjach stresu, czy wysiłku fizycznego- wiem co mówię bo mam troje dzieci w tym jedno bardzo małe, a mieszkam w bloku na czwartym piętrze bez windy. Dwójka mojego rodzeństwa także stosuje sól i potwierdza moje obserwacje. Należę do osób które raczej dużo się pocą, a ten antyperspirant daje radę!
Polecam tylko wstrząsnąć butelką zanim się spryskamy oraz po spryskaniu należy wklepać delikatnie dłonią roztwór w pachę.

Podsumowując rewelacja ten antyperspirant! Jest dużo przyjemniejsze uczucie na skórze, skóra jest sucha, nie zasiewamy niemiłych woni, to super tanie rozwiązanie i do tego jest mega zdrowy!



Zdjęcia Sklep Lawenda w Konstancinie- Jeziorna
W napisaniu tego postu wsparłam się blogiem Akademia Witalności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)