poniedziałek, 1 lutego 2021

Część 10- ostatnia Harcerz jest czysty w myśli, mowie i uczynkach; jest wolny od nałogów.

 

Czystość, czym jest czystość?

Czystość w myśli mowie i uczynkach? To szlachetność postępowania, to dobre czyste serce, serce karne, serce empatyczne, patrzące szeroko. 

Kiedyś pisałam wiersze... jeden był szczególnie udany. Zaczynał się:

"Powiedz mi jak mam zmyć ten ciężar wartości nabytych przypadkiem?....

wydawać się może że jest smutny i żałosny, nic bardziej mylnego...mówi o wartościach noszonych w

 sercu, tak jest czasem każdy ma czasem w życiu bunt. Zadaje sobie pytanie: po co mi to wszystko?

Przychodzą takie chwile, ale potem przychodzi refleksja- tak watro!

Na podsumowanie cytat: " Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą" 

Czuwaj!

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)