czwartek, 18 czerwca 2015

Restauracja Gruba Ryba

Klimatyczna, elegancka i bardzo dobre jedzenie. Jest to przede wszystkim restauracja prowadzona przez ludzi z Konstancina- Jeziornej. Jakiś czas temu jedliśmy tam obiad z okazji chrzcin mojego najmłodszego synka i powiem szczerze byłam bardzo mile zaskoczona. Dobre jedzenie za przyzwoitą cenę. Lokal bardzo piękny. Najbardziej podoba mi się na ogródku, tam jest miło i chłodno w upalne dni. Restauracja na bardzo wysokim poziomie.
Usytuowana blisko Parku Zdrojowego, a to dodatkowy atut :)
Ekipa z tego co zdążyłam się zorientować stała, czyli moje kadrowe serce podpowiada że pracodawca dobry! Z całą odpowiedzialnością- Polecam!
 
Ps. Post nie jest sponsorowany, właściciel nawet nie wie o tym że go piszę :)
pozdrawiam
link: https://www.facebook.com/gruba.ryba.7?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)