poniedziałek, 8 czerwca 2015

Cukrem po oczach, ale czadowa nazwa!

Przyciągam ostatnio bardzo dużo ciekawych ludzi. Krążę nieustannie po Konstancinie- Jeziorna z wózkiem i poznaję ludzi. W szkole i przedszkolu, gdzie nieustannie bywam też mam sposobność by zaznajomić się z ciekawymi ludźmi. Chciałam Wam dziś opowiedzieć jak spotkałam jedną przebojową Mamę trójki dzieci. Ania razem z siostrą wymyśliły super plan. Na licznych imprezach okolicznych sprzedają watę cukrową, malują buzie i kręcą cudne stworki z balonów. Niebawem pokażę zdjęcia. Stworki na prawdę wyjątkowe, zakochaliśmy się z dziećmi w nich. 
Firma nazywa się Cukrem po oczach i możecie ją znaleźć na fb tu: https://www.facebook.com/cukrempooczach?fref=ts 
Co jakiś czas moje torby Eco i zwierzaki znajdziecie na stoisku dziewczyn :)
Będę na bieżąco informowała Was o tym gdzie aktualnie dziewczyny są. 
Tymczasem:
  • w niedzielę Park Zdrojowy w K-J, impreza Dzień Dziecka 
  • 6-7 oraz 13-14 czerwca, znów Park Zdrojowy

Dziewczyny, powodzenia Wam życzę!




Czadowo było i tłumnie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)