piątek, 6 marca 2015

Cuda mojej Mamy/ My Mom wonders :)

Wspominałam już, że moja Mama szydełkuje i robi na drutach? Oj tak! Ten post będzie rósł w siłę, będę dorzucała raz po raz jakieś zdjęcia z cudeńkami Mamy. Mamę mam teraz "na wyciągnięcie szydełka" więc na razie wrzucam to co powstaje na bieżąco.
Mama jak ja ma taką samą obsesję szydełkowania, tak patrzę na nią i myślę sobie, że ta sztafeta pokoleń to jest jednak straszna... Jaka Mama taka córka- koszmar :)
Swoją drogą jakbym miała Mamę w domu na stałe to ile bym szybciej działała. Mamuśka dziś była moim podwykonawcą, sowy robiła na targi na które się wybieram przed świętami wielkanocnymi, ale o tym później...
Dziś dorzucam serwetę, szczerze podziwiam bo totalnie nie umiem ich robić (03/03/2015)
Mama wyjechała już, ale na pocieszenie zostały mi sowy i myszy :) (06/03/2015)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)