piątek, 25 marca 2016

Recenzja Irobota Roomba 880

Odkurzacz iRobot Roomba 880 - zdjęcie 1 zdj. z Ceneo.pl

Rok temu dostaliśmy odkurzacz. Był prezentem od programu "Dorota Was urządzi", w którym braliśmy udział. Tak jak jestem wdzięczna za super metamorfozę mojego salonu, tak samo codziennie dziękuję, że mam odkurzacz Roomba! :)

Mam troje dzieci więc, odkurzacz, który sam za mnie wykonuje tą mozolną pracę, jest prawdziwym skarbem. Tak jak zmywarka, czy pralka, w tej chwili nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez tych trzech sprzętów. Moje porządki wyglądają zupełnie inaczej niż kiedyś. Teraz szybko ogarniam meble, w sensie zbieram wszystkie zabawki dzieci i spokojnie nastawiam odkurzacz. Wprawdzie nie zawsze odkurza, gdzie ja aktualnie bym chciała, ale mam dla niego sposoby. Można mu ustawić ograniczniki, które dołącza producent. Producent dodaje również dodatkowy filtr.

Zalet jest wiele:
  • Sam odkurza :)
  • Odkurza cały dom, bez potrzeby przenoszenia
  • Sam wjeżdża na dywan z paneli i odwrotnie
  • Świetnie odkurza panele, dywany z długim i krótkim włosiem
  • Szybki, sprawny
  • Bardzo dokładny
  • Bardzo łatwy w obsłudze
  • Mały, można go przechowywać np. pod fotelem
  • Łatwo się czyści i opróżnia 
  • Można go nastawić i wyjść z domu :)
  • Moje dzieci go uwielbiają, traktują jak pieska :)
Minusy:
  • Czasem jest delikatnie za głośny
  • Nie odkurza w zakamarkach, rogach mieszkania
  • Wysoka cena
  • Dość często trzeba go ładować
Mimo tych drobnych wad, jest moim ulubionym sprzętem w domu. Serio. 
Zapraszam do komentowania, do dyskusji...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)