środa, 3 grudnia 2014

Nagroda w konkursie u Aparat- moje trzecie dziecko :)

 Zobaczcie jakie dostałam piękne zdjęcia od Mamy Tosi. Tosia wygrała konika w konkursie organizowanym przez Matkę Aparatkę. Cała historia Tosi i konika jest wyjątkowa. Dlaczego? już opowiadam. Maja moja córka, często pomaga mi w nazywaniu koników, które tworzę. Jak uszyłem tego właśnie to miałam pomysł, żeby się nazywał Rokokoko, lub Ludwik XVI pamiętam jak dziś, a moja córka uparcie powtarzała Tosia, Tosia... cóż powiedziałam, niech będzie Tosia, skoro Maja tak czuje :) Okazało się że z tylu nagród u Matki Aparatki Tosia wygrała właśnie konika od nas, noszącego imię Tosia. Jak powiedziała Mam Tosi: "Magia" Tak zgadzam się Magia :) Gratuluję jeszcze raz Tosiu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)