sobota, 16 listopada 2019

Harcerski wyczyn


Czuj!

Dziś wybrałam się z mężem na Harcerski wyczyn. Jako dorosła osoba wstępująca do Harcerstwa mam za zadanie zrealizować kilka punktów wpisanych w próbę harcerską. Jednym z tych wyzwań jest wyprawa harcerska. Wymyśliłam, że będzie to wyprawa podczas której będziemy zbierać śmieci w lesie. Wyruszyliśmy rano, wróciliśmy gdy zachodziło słońce. 
Wyruszyliśmy w Konstancinie przeszliśmy przez las do Obór, następnie przez pola SGGW, Słomczyn, Kawęczynek, Borowina i wróciliśmy ;asem do Konstancina. Zbieraliśmy śmieci w lesie przy drodze, ale głównie posprzątaliśmy za kościołem w Słomczynie. Wszystkie worki ze śmieciami trafiły do odpowiednich śmietników.

  • Zebraliśmy 8 worków 120 l śmieci.
  • Przeszliśmy 17 km
  • Zrobiliśmy 25 000 kroków
  • Byliśmy 7 godzin na wyprawie
  • Znaleźliśmy bilet miesięczny córki koleżanki w Sklepie w Słomczynie
  • Odwiedziliśmy cmentarz na którym jest pochowany powstaniec styczniowy Ignacy Robak
  • Błoto, pot i radość z wyczynu!





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)