czwartek, 16 lipca 2020

Prawo harcerskie cz.3

Nastal lipiec, właściwie już połowa....
Chcę dziś napisać o punkcie prawa harcerskiego:  
Harcerz w każdym widzi bliźniego, a za brata uważa każdego innego harcerza

 Dlaczego właśnie ten punkt?
 Bo siła przyjaźni harcerskiej mnie urzeka codziennie na nowo.
 Wiem, że blisko siebie mam przyjaciół, którzy są, po prostu są! Możemy na siebie liczyć, myślimy o sobie, jesteśmy zawsze w tej cudownej harcerskiej gotowości. Mamy zawsze podwinięte rękawy w mundurach, gotowi do służby, gotowi do pomocy, zawsze uśmiechnięci, zawsze z entuzjazmem.
OK powiecie rozumiemy, dlaczego punkt ten właśnie, ale obrazek? Co przedstawia zdjęcie powyżej?
Dziś mam mały jubileusz, dostałam od cudownych przyjaciół skrawek materiału, urocze żabki. Wiadomo żaby, kocham zieleń. Te żaby to właśnie moim zdaniem dokładnie ten punkt. Harcerz gotowy do służby, harcerz empatyczny, patrzy na innych. Harcerz to czasem anioł stróż, czasem dobra wróżka, to przyjaciel. Przyjaciel mój, Twój, nasz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :) Państwa opinie są dla mnie bardzo cenne. z góry dziękuję :)